kola-13 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 7.2003

jak widzicie sa zmiany na blogu… ten szablon jest taki sredni… ale niedlugo go zmienie… tzn za ffilke :P hehe tylko notke napisze ;] a ciesze sie bo na www.matylda-damiecka.prv.pl byl konqrsik i wzielam udzial… trzeba bylo ulozyc wierszyk o matyldzie damieckiej no i ja ulozylam i wyslalam i zajelam pierwse miejsce egzekfo z jakims chlopakiem :] hehe wkleje wam tu ten wierszyk nawet :P hehe:

Matylda jest super osóbką,
Która, niestety, czasu wolnego ma bardzo malutko. :/
Całe dnie spędza na planie,
a jej pasją jest nie tylko na akordeonie granie. :-)
Podczas aerobiku świetnie tańczy
ale czy to jej wystarczy? :>
Na nartach i snowboardzie lubi jeździć
oraz często w glinie rzeźbić. ;-)
Jeśli znajdzie, choć troszkę czasu wolnego
spotyka się z przyjaciółmi, bo oni są właśnie od tego. :D
Często zmienia kolor włosków
i nielubi pozować do fotoskow. :P
Woli swoją pracę w serialu
i chciałaby zagrać w musicalu. :o)
Trzy języki obce zna
i wspaniałą rodzinkę ma. :)
Z braciszkiem często filmy ogląda,
a z rodzicami na zdjęciu świetnie wygląda. :-P
Na aparacik na zębach narzeka cały czas,
że bolą ja dziąsła… ząbki… i niemoże przez to spać. :/
Na pewno wszyscy Matyldę znają
i w telewizji oraz w teatrze ja podziwiają! :DD

piszcie w komentarzach czy wam sie podoba :P buehehhe :P a ja jus spadam zmienic szablon i tv ogladac :P papatki i buziaki :]**

… :/

Brak komentarzy

no coz… widocznie tak mialo byc… :/ heh… chodzi mi o to ze nieprzeszlam nawet do drugiego etapu tych konqrsow :P hehehe moj blog jest do doopy?? no trudno… mi sie podoba :P hehehe u mnie nudy jak zwykle… u dentysty dzisiaj bylam… w 15 minut mi dwa zeby zrobila:P hehehe za osiem [moja uluiona liczba :D hehehe] dzni bede w ‚podrozy’ na wakacje.. :P hehehe a w sumie to juz za 7 dni bo jest po godzinie duchow… :P hehehe oki doki spoadam bo siostra chce wlazic… papatki i buziaki :]**

cesc wam ludziska :] hehe chcialam tylko napisac ze mozliwe ze ja to zdjecie zle wkleilam bo sie niechce pokazac :P hehehe przynajmniej u mnie… moze u was sie pokazuje ale nie u mnie cyli na wszelki wypadek dam wam linka :P hehehe zeby go zobaczyc musicie kliknac tutaj :-)
tu jest jego pic :]] wejdzcie… mioooodzio poprostu :P hehe dopra skonce sie zachwycac jus :P hehehe u mnie nic ciekawego sie niedzieje jak zwykle… :P heh 1 sierpnia jade sobie na wakacje :D hehe niestety z familia… :/ ehh.. a moze i stety?? :P hiehiehie :P niewiem jeszcze na ile jade dokladnie ale to bedzie cos okolo tydzien – 10 dni… :P hehe ale napisze jeszcze notke przed wyjazdem :D hiehiehie dopra a teraz ja jus lece hehe aha powiem wam jeszcze ze wreszcie mam ciepla wode :DDD hieheihie :DDD oks ja spadam papatki i buziaki :]**

jejci nawet niewiecie jak on mi sie podoba!! heh to jest najprzystojniejszy facet jakiego do tej pory widzialam… no i pewnie przystojniejszego juz niema… ahh… on jest cudny poprostu… jeszcze niewiecie o kim mowie??

ORLANDO BLOOM

ahh… jaki ona pieeekny… :] dla tych ktorzy niewiedzia kto to jest to wam mowie ze on zagral miedzy innymi legolasa we wladcy pierscieni… ahh… boski poprostu :]****** nawet wzielam sobie na pulpij jego zdjecie :]] hehehe :]] wczoraj w nocy siedzialam z siostra na kompie i sie nim zachwycalysmy :DD hehehe :] ale niebede taka chamska i podziele sie z wami jego widokiem :> hehehe zaraz wam zdjecie wkleje:
ob13.jpg
PRAWDA ZE JEST PRZESLICZNY?? ahh!!! nigdy niewierzylam ze mozna sie zakochac w jakims aktorze, piosenkarzu w jakiejs aktorce, piosenkarce ale zaczynam zmieniac swoje zdanie na tenm temat :P hehe [madrzy ludzie domysla sie o co mi chodzi :P hiehiehie] ahh… dopra ja spadam jus… ide sobie podziwiac orliego :]] hehehe pozdrowki apapty i caluski :]****

;-)

Brak komentarzy

dodalam nowa kategorie z linkami :P hehe i nafet sporo linkow tam jus jest :D i jesce tylko muse jakos zdazyc zmienic szablon przed rozpoczeciem sie tych konqrsow… :/ ehh… no to ja lece jus papatki :* ide ladnego szablonu szukac a pozatym on musi spelniac jeszcze jeden warunek :P hehe szablon oczywiscie :PPP hiehiehie :P ale niewazne jaki :P niepowiem wam :P hiehie papatki i caluchy :]**

cesc wam ludziee :]] hehhe troszke dlugo jus niepisalam ale napewno przezyliscie bezemnie :P hehehe :] jak zwykle u mnie nic ciekawego… :/ heh… okolo pol godzinki temu wrocilam od dentysty… hehe i jakos zyje… chociaz bez znieczulenia mi robila ale nic niebolalo bo ona kiedys indziej mi tam wiercila a dzisiaj tylko tak robila zeby byblo ‚ladnie’ hehe :P i jutro ide tes jesce… i pewnie bede tak chodizla chodzila i chodizla… :/ hehe… no ale jak robi ze znieculeniem to nieboli… wiec moge tam chodzic :DD hehee dopra i tak was to pewnie nudzi ale niemam co pisac wiec pisze o dentystce :D hehe a i tak malo ludzi bedzie to czytac… :/ qrde moj blog ma mala popularnosc… :/ hehe… jus mam 91 osob w ksiedze jesce 9 i bedzie stowa :D hiehiehie oks ide jus bo was zanudzam… niezdziwie sie jak ktos usnie czytajac ta notke.. :P hehe ja u dentysty dzisioaj na tym fotelu prawie usnelam :P hiehiehie :P no dopra lece jus papatki wsystkim 3majcie siem cieplutko papa :]***

hehehe… no wlasnie wrocilam ze sklepow :P hehehe bylysmy qpic myszke wlasnie do kompa i smyczke dla nelci bo jedna sie spieprzyla a druga iza zgubila :P hehehe no i mi sie humorek nawet poprawil dzieki tej myszce :]] hehehe ale i tak zaraz wqrwiona bede chodzic… niewiem jeszcze dlaczego ale zapewqne tak bedzie… :// hehe hmmm… co by wam tu jeszcze napisac… dzisiaj do wagilka kolezanka przychodzi na noc… :/ ehh… i ja sie bede musiala z pokoju wyniesc… :/ ehh… :/ ale trudno sie mowi… dopra ide sobie chyba jakichs testow poszukam albo linkow bo by sie prezydaly… albo sie ludziom powpisuje do ksiag… :P hehe no dopra to lece… papatki i cmokaski :]**

wejdzcie tutaj :P fajne zdjecie :P hehehehe

cesc wam wqrwiona jestem jak cholera >:-[ jus od dawna mi myszka nawalala ale jkaos niewiek czemu nieqpilam nowej... :/ a dzisiaj: w ogole lata mi po calym ekranie... pozniej niechce mi dzialac... pozniej znowu lata... i teraz znowu niedziala... >:- i ja sobie musze jakos bez myszki radziz jak narazie... :/ sama klawiatura... :/ ehh... no ale mam nadzieje ze jutro juz nowa mycha bedzie :P hehehe namowi sie mame :P hiehiehie :] ehh… dzisiaj waglik przyjechal(a) :/ heh… :/ i znowu mi spiewac za uchem zacyna… :/ ehh… nozu sie zacznie… :/ no ale trudno sie mowi… :/ aha ludzie jak ja sie komus niewpisze z revizytka na bloga to bedzie znaczylo ze niechcialam sie przemeczac :P hehehe chodzi o to ze wpisze sie jak tylko bede miala nowa myche :P hiehiehie :P no dopra ja jus lece ide sobie zagrac bo co mam bez myszki robic..? heh… :/ no to papatki i caluski :**

zglosilam sie jesce do konqrsu matyldy :P hiehiehie jej button bedzie pod linkami :P hehe wy tez mozecie sie zglaszac ale musicie sie ospieszyc bo tylko do 20 lipca mozna :P hehe ja ide papatki :]* no bo u mnie nic sie ciekawego niedzieje no… :/ hehe nudy same… :/ dzisiaj mial;am z siostra isc na rolki to qrde wrocila o 23 do domu i co… ? bedziemy isc na pol godziny? jaaasne :P buehehe przez pol godziny to se pojezdze… :P hehe to lece papatki i buziaki :]**

no u mnie sie nic ciekawego niedzieje… wychodze na polko do dziewczyn :]] hiehiehie qrde no na serio niemam co pisac… :/ takie nuuudy :P heh… aha niepisalam jeszcze ze iza dostala sie jednak do tego liceum do ktorego sciala :P hehehe (slo) i ja sie nawet ciesze bo bedziemy sie na korytarzu widziec to sie jakas kase wysepi od starszej siostrzyczki :P hiehiehie aha chcialam napisac ze poprawek na blogu juz chyba wiecej niebedzie :P hiehiehie a w komentarzach tej notki piszcie czy mam jakies szanse w tym konqrsie marrleny :P hehehe ale i tak tych komentazry niebedzie wiecej jak dwa… trzy… :P hehehe moze cztery :P hiehiehie dopra spadam bo mi sie trosze ocka kleja… :P hehehe no jest juz po drugiej :P hiehiehie :P no dobra to paputki i buziaczki :]**

p.s. komentujcie notki :P hehehe


  • RSS