kola-13 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2004

witam ludzi ktorzy to czytaja [zapewne mala ilosc ;d] wiem ze dawno notki nie pisalam.. ;p ale mi sie nie chcialo wogole nie mam kiedy ;d bylam jus w duzo miejscach nie chce mi sie wymieniac.. :P albo wymienie ;d
1. jechalam przez verezano czyli bylam na staten island ;d
2. rockeffeler center
3. w wielkim skepie disney’a ;d
4. przy takim jesce wiekszym sklepi z zabawkami ale byl zamkniety ;/ a przed nim stal taki wieeelki misiek zelazny i ja chcialm miec fotke to weszlam na niegoi jak siadalam to sie tak mocno w pupe uderzylam i mnie bolal prawy posladek.. :/ :P hehe
5. lodowisko w central parq ;d drugi raz w zyciu na lyzwach jezdzilam ale ani razu sie nie wywalilam ;d
6. w kinie jakims ;d na filmie drama queen ;d po angielsq oczywiscie.. :P ale rozumialam prawie caly troszke tylko siostra cioteczna mi mowila ale ten najwazniejszy watek wiedzialm o co chodzi.. :P
7. katedra sw patryka
8. greenpoint
9. brooklyn
10. na manhattanie teraz mieszkam wiec caly czas tu jestem ;d
11. nad oceanem..
12. w akwarium.. rybki widzialam ;d fojne takie mowie wam.. :P ale czaaad ;d
13. jechalam subway’em!! :DD hehehe
nie chce mi sie myslec chyba tyle ;d i nie hcce mi sie wiecej notki pisac.. :P lolzz chyba nie ma o czym ;d ok czymajcie sie appapatki :*

ihaaa!! ;d jestem sobie jus tutaj w nowym jorq od chyba 3 dni.. :P hihihi fojnie jak samolotem lecielam jaaa ale czad mowie wam ;d przy starcie i ladowaniu troche mi niedobrze vtlo ale zyje :D zarcie takie niedore dawali ale to co :P taaakie byly cudne widoki no miodzio poprostu.. ;] siedzila kolo mnie taka babka.. nie byla stara.. to caly czas podziwialysmy to wszytsko przez okienka ;d hehee :P no i pozniej ladowanie to chyba bylo najorsze bo to takie kolowanie chyba czy cos to samoot tak raz go gory raz w dol raz na lewo raz na prawo i tak sie kooolysalo wszystko troche sie wymiotowac chcialo ale na szczescie nie musialam korzystac z torebeczki.. :P hehehe no i jak wyladowalismy jak jus kolka dotchely ziemi to fojnie wszyscy zaczeli klaaskaaccc.. :P pozniej dowiedzialam sie ze to tak zawsze jak samolot wyladuje to wsyzscy klaszcza.. :P z lotniska jechalam jakas godzine do domu.. i tak sobie mieszkam z wujkiem ciocia i siostra cioteczna kaska hihi fojne mieszkanko maja.. ;-) na 20 pietrze zaraz obok rzeki hudson ktora odziela nowy jork od new jersey ;d kaska odstapila mi sfoj pokoj ;d jest ok ;-) no to jak przyjechalismy z lotniska to ja zjadlam schabowego, zadzonilam do domu powiedziec ze dolecialam i z siostra ogadalam, weszlam na chfile na kompa i poszlam spac bo mi sie strrasznie chcialo lulac jus.. :P i w ogole z tym czasem sie nie moge przestawic.. eheh.. no ale bedzie dobrze ;d wczoraj wyszlam z wujkiem i kaska na spacer.. a ttaj tak treoche wieje i jak wujek zobaczyl ze nie mam kaptura przy qrtce [odpielam i zostawilam w polsce] to uparl sie zeby mi qpic nowa qrtke.. zaciagnal mnie sila do tego sklepu.. ;P qpil mi qrtke i taka bluze ale spoko fojne sa ;-) no to jak bylam na tym spacerze to chyba nie wiedzialam zadnych takich szczegolnych obiektof.. ;p wiem ze na molo bylam a o reszcie to moge wam powiedziec tlyko tyle ze bylam na manhattanie ;d nie wiem dokladnie na ktorych ulicach w ogole musze jesce zczaic o co chodzi bo wujek mi gada ze pojdziemy na 86 ulice albo jesce jakastam inna a ja „o co chodzi? :|” ;ddd hehehe :P a dzisiaj bylam w central parq z wujkiem i kaska i tak lazilismy i lazilismy.. i pozniej nas nogi bolaly ale doszlismy do domq.. :P mialam isc pozniej z kaska na times square ale polozylysm sie spac i ona spala.. a ja sie obudzilam i siedzialam z wujkiem i ciocia i tak sobie gadalismy pozniej kaska tysz sie obudzila w sumie to moglysbysmy isc nawet teraz ale obydwie spiace jestesmy i nie chce nam sie.. :P ok ja ide spac czekam tlyko az sie kaska umyje bo musze jesce zabki wyszorowac a nie chce mi sie isc do drugiej lazienki.. :P czymajta sie tam ludzie pamietajcie ze was kocham :* muaaahzz wielki buziak dla fszystkich baaaj :*********

no niby ostatnia ale nie ogolnie.. :P chodzi o to ze ostatnia przed wyjazdem :D hihih ludzie jak ja sie cieszee.. ;]] nareszcie sobie pojade.. :P nie placzcie za mna.. :P wroce za miesiac.. hehehe nareszcie ten pikny nowy jorq zobacze.. ahh :]] uhahana jestem jak nie wiem :D dzisiaj ostatnie pakowanie.. hihihi jutro wyjazd do warszawy o 6.. samolot o 12:50.. wiec w ny powinnam byc na polski czas okolo 22 :D ale bede o 6 h mlodsza bo tam wtedy bedzie 16 ;PP hehehe aahhh bedzie pieknie ;] mam nadzieje.. :P troche mam pietra przed tym co ja zrobie na tamtym lotnisq.. :P ale mam nadzieje ze sobie poradze w koncu 5 mialam z angielskiego na polrocze.. :P hihihi dobra koniec notki nastepna bedzie jus z kochanego nowego jorq.. ;] zegancie :* :P i kaji ulubiony text: „nie plaaacz kieedy odjaadee.. serceem bede przy tobiee” ;dd no to nie placzcie.. :P hihihi czymajcie sie papappapaptki :*:*:*:********


  • RSS