kola-13 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2004

dzisiaj to juz bardzije pomieszany dzien nie mogl byc.. :P lol obudzilam sie i chodzlam wqrzona.. pozniej zialam z wszystkiego co sie rusza a pozniej znowu wq i tak w kolko.. ehh eh eh.. ale niewazne.. jutro ide do szkoly :D nie wiem po co to napisalam bo w koncu ja jestem grzeczna i zawsze chodze do sql ;d dobra spadam bo tyle.. :P papaptki :*

wczoraj ledwo co zylam bo nie mialam wogole humoru a dzisiaj praktycznie caly dzien sie smialam.. :PP
mam jakies zaburzenia :P
w koncu jestem dziecko psychiczne ;d
czymcie sie :*

czemu szkola jest taka.. taka zniechecajaca? ehh.. mialam dzisiaj zrobic zadanie z histroii.. jesce nie skonczylam.. :/ a to dlatego ze: 1. w ksiazce nic na ten temat nie ma, 2. jestem ogromny len.. ehh
chcialo mi sie plakac..
sama nie wiedzialam czemu ale lzy cisnely mi sie do oczu.. bylam wqrzona nie wiem na co nie wiem na kogo chyba na siebie sama.. chyba poraz pierwszy mam takiego.. dola.. nie wiem co ze mna jest ale jakos nie ciesze sie z niczego.. tato wraca – normalnie powinnam sie z tego cieszyc.. ale ja przyjmuje taka opcje: „qrde jak on wroci to skonczy sie dobre.. wychodzenie na pole na takie dluzsze ‚spacery’ albo dluzsze siedzenie na kompie”, wiosna – „i co z tego? niby wiosna a pada deszcz..” w ogole albo cos ze soba zrobie albo bede normalnie beczec po nocach..
moze ja jestem za bardzo wymagajaca i za duzo chce od zycia? moze rzeczywiscie cos ze mna jest nie tak skoro mam do „czegos albo kogos” wyrzuty ze deszcz pada jak jus jest po 21 marca.. :/ jestem do niczego..
nikt mnie nie kocha.. :*-(

…cieplejszy wieje wiatr..
wioooosna..
..znow nam przybylo lat..
wioooosna, wiosna wkolo zakwitly bzyyy

dla zdrezorientowanych dzisiaj pierwszy dzien wiosny ;]] szkoda tylko ze pogoda raczej taka jesienna niz wiosenna.. :/ ale dobrze ze sniegu nie ma.. :P

wczooraj aska robila urodziny dla mnie anki i karolci ;dd no i fojnie bylo.. :P jak zwykle karolina i anka dorwaly jakies swieczki i podpalaly paluszki i ciastka ale to szczegol.. :P

tak no wszytko fajnie fajnie niby jest wszystko ok ale ja chce do ny bo.. ee.. bo chce.. ale ja jestem wogole jakies glupie dziecko ehh.. jak tam bylam to jakos specjalnie mnie nie zauroczylo to miejsce a teraz tak jakby tesknie za nim.. heh.. ale niewazne.. ide sobie.. bo jestem fajna i dluzej was nie czymam ;d milego dnia pappatki :***

:*-(

2 komentarzy

yh.. dziwnie mi.. :/ jakos humoru dzisiaj nie mam i tak.. glupowato jest.. :/ cos mi sie wydaje ze tesknie za nowym jorkiem.. za rodzinka w ny i wogole za tamtym miejscem. bylma dzisiaj na zaqpach z zamiarem qpienia sobie klapkow bo delikatnie mowiac pojebana pani wiatrowicz karze nosic do skzoly klapki jako buty zmienne a na inne sie nie zgadza.. coz.. :/ oczywiscie nie znalazlam nic co mogloby mnie zainteresowac bo ja tez jestem pojebana. chodzac po sklepach myslalam sobie jak to bylo jak chodzilam po sklepach w ny.. porownywalam to sobie i doszlam do wniosq ze w ny jest o wiele lepiej. po pierwsze jak gadam po polsq to mnie nikt nie rozumie i moge gadac co chce.. ;d a po drugie to ludzie nie patrza sie na ciebie, na to jak wygladasz itp itd wiem pisalam to jus chyba ze 100 razy ale to jest na seiro superofskie no a po trzecie jest o wiele wiele wiele wiekszy wybor niz w tej dziurze jaka jest stalowa wola.. :/ powiedzialam sobie ze jak bede duza [;d] to bede mieszkac w jakims wielkim miescie.. najchetniej w ny oczywiscie ale jesli sie nie powiada wyjazdy za granice to moze byc nawet warszawa. no. wogole nie ma humoru dzisiaj jesli ktos chce ze mna rozmwaiac to odradzam bo moge wypalic cos niechcacy i pozniej moze byc trudno to naprawic.. eh wogole co ja gadam jestem glupia i dlatego sobie ide.. nikt tego nie czyta. amen. pa.

wiem troche pozno ta notke dodaje.. :P ale to co.. ;p nie ma kto czytac nie ma co pisac ;d wiec przynajmniej szablon zmienilam prawda zed zajebisty? :P kaorlci nie mow ze czarna zebra byla lepsza.. ;p mi sie jus znudzila.. :P hehehe no a ty co? jus skonczylas swoja dzialalnosc pt: „do 300″ w mojej ksiedze? :DD hehhee :P opowiem wam ze na lotnisq w stanach wzieli mnie na taka troche bardziej osobista kontrole na ktora nie brali wsyztskich.. hehe czyzbym byla podejrzanym pasazerem ? :> :P przeciez ja jestem grzeczna little girl.. :P no.. :D i teraz sie nudze i postaowilam notke napisac.. :D hihi nie bedze ona za dluga bo tak sobie dziisaj zachcialma zeby nie byla dluga.. :P ihihi ide na pasje nie wiem kiedy graja u nas do 18 ;d dzisiaj 15.. :D ale to niic.. :P pojde dzisiaj qpic sobie bilet czyli 18 powinnam pojsc bo che miec ladne miejsce.. hehehe ;d okej koniec krotkiej notki.. :P powiem wam jeszcze ze napsialam dzisiaj pieknie zadanie z ang i jestem z siebie dumna :D aha i jeszcze jedno:

JA
CHCE
JESZCZE RAZ
DO
NOWEGO JORQ
!!!

;d
dobranoc :**

hehe no ostatnia ale tak jak ostatnim razem nie na zawsze ostatnia tylko ostatnia przed wyjazdem.. :P tylko ze wtedy to jechalam do nowego jorq z polski a teraz z nowego jorq do polski ;d mowie wam ten miesiac spedzilam baaardzo bardzo bardzo mile ;]] jestem zadowolona z tego wyjazdu ale tysz ciesze sie ze wracam.. :P nowy jork jest super obyscie wy tez mieli okazje go zwiedzic ;] za jakies 15 minut wyjezdzam na lotnisko.. heh boje sie ale juz chyba mniej niz tamtym razem.. :P nastepna notka juz bedzie ze stalowej woli.. ;]]] hehehe okej czymajcie sie jak cos to jestem w samolocie :P kocham was [to tak na wszelki wypadek jakbym niedoleciala.. heh] :***** papappatki :*:****

hihihi ludzie bylam w waszyngtoinie na weekendzie!! :P bylo zajebiscie doslownie ;d jechalismy samochodem mojego brata ciotecznego siedmiori nas bylo :P ale to auto takie fojne.. :D hehehe widzialam bialy dom, kapitol, moniument, takie jaskinie tzn takie groty i tak byly takie ladne rzeczy wyrzezbione rpzez wode no wiecie o co chdozi :P bylam w jakims muzeum samolotof i widzialam taki jeden wojskowy najszybszyy fojny taki czarny :P hihihi i widzialam taki samolot co zabil najwieksza ilosc osob bo zrzucil bombe na hiroszime i nabasaki i concorde i jakies promy kosmiczne i takie latajace jeszcze rzeczy.. :P ale oprocz tego bylam jeszcze w takim ogrodzie wielkim i tam widzialam o taaaak duzo roznych roslinek ;d hehee spoko bylo tam naprawde ;] spalismy w taki extra hotelu.. normalnie bosko :P hehehe szkodsa ze tak krotko.. :P lol

no a dzisiaj jus w nowym jorq bylam w muzeumnaturalnej histori.. to tam sa takie rpawdziwe zwierzeta tyoko ze wypchane i szkieletuy prawdziwe i wsyztsko takie prawdziwe heheh :P i tam bylo tez taki planetariuma le aqrat jak ja bylam to oni to reperowali i nie weszlam do tego tak jakby najwazniejszego budynq :/ a wogole to ja poszlam w takich glupich butach.. :P hehehe bo adidasy sobie wypralam i nie wyschly dokaldnie wiec nie chcialm isc w mokrych wzielam sobie takie „kosciolowe” :DDD ale to ich nie widac tak baedzo ze sa kosciolowe ;d i tak mnie hcolery jedne obtary ze myslalam ze nie wytrzymam.. :P i nie wytrzymalam ;d sciognelam je sobie w tym muzeum i w samych skarpetkach chodzilam.. :P hihihi ;d a pozniej jak jus sie ciemno zrobilo to poszlam na tomes square wreszcie. :P bo ja jus to planowalam od samego poczatq i dopiero 4 dni przed odlotem tam poszlam.. :P heheee bylo tysz superofsko :D w taaaaakim wielgasnym sklepie bylam z zabawkami ;ddd z taka karuzela.. :P jejci ale czad. ;DD ej no ale na seior byl ten caly E.T. i krecil sie i gadal costam i byl taki dinozaur i tesz sie krecil tylko ze nie gadal tylko ryczal :D byl taaaaki wielki domek barbie :P hehhehe no kapitlanie poprostu.. :P byla taka gra ze na podlodze sie costam wysfietla i jak chodzisz po tym to np. obrazek ci sie koloruje i ja sie na tym baiwlam razem ztakimi dziecmi malymi ;d ale to co.. :P ej ta ludzie nie patrza na innych pod jakims negatywnym wzgledem i to jest tutaj naprawde super. to mi sie bardzo podoba, ludzie nie patrza na to jak sie inni ubieraja, jak sie zachowuja i jakiego koloru maja wlosy. szkoda ze w polsce tak nie ma :/ dobra niewazne :D no to muzeum i times square bylo dziisaj a wczoraj bylam na empire state builing :D na tym tarasie widokowym tam na goorze :D hehe fojnie tak wszystko widac z tak wysoka tylko szkoda ze ten jebak lesny bin laden rozwalil world trade center to bylabym jeszcze wyzej heh.. ;] no aloe tak fajne bylo wiadac z empire cenatral park jakiestam budynki najwazniejsze [:D] verezano statue wolnosci itp.. ;] hehe zalujcie ze was ze mna nie ma :PP i bylam na strefie zerio to wlasnie tam WTC staly i tak mi dziwnie bylo jak tam patrzylam.. jak sobie pomysle ile tam ludzi zginelo to mi sie czasem plakac chce.. ale to chyba nei dlatego ze mi tych ludzi szkoda czy szkoda mi ich rodzin.. ale raczej dlatego ze nasz siwat wyglada juz tak marnie ze ludzie maja jakies swoje wymysly ze poleca se samolotem, walna w budynek i pozabijaja jak najwieksza ilosc osob.. nie wiem moze im to radosc sprawia.. ale z czego tu sie cieszyc? z cierpienia innych osob? naprawde jak mi trudno takich ludzi zrozumiec to ehh.. ok niewazne.. tz wazne ale koniec tematu. ground zero wyglada jak jedna wielka dzira z obdrapanymi scianiami wkolo i odnowiana, odbudowana, nowa dzialajaca stacja subway’owa. w jednym miejscu jest qpa kfiatkow i plakietek z np. flaga ameryki etc. obok stoi budynek ktory byl bardzo bardzo bardzo uszkodzony podczas ataq i go teraz odnawiaja ale moja siostra stfierdzial ze chyba go jednak wyburza bo jest z nim zle.. heh mowie tak jakby mwila o czyims zdrowiu „jest z nim zle” :D ok niewazne ide spac bo ttuaj jus 3:17 :DD w sobote jade do domq ;d a w niedziele jus tam bede! :DD aha i jesce chce napisac ze inspiracja do napisania tej notki byly przepelnione autentycznoscia [;d] wpisy mojej kochanej karolinki do ksiegi :**** dzieki ci karocli :*** czymajcie sie wszyscy ja ide spac dobranoc wsyztskim appapaptki :*:***


  • RSS