kola-13 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 8.2004

… :>

7 komentarzy

tak zeby wszystkim poprawic humory wspone tu o szkole.. :D o tym ze za 5 dni jest rozpoczecie roq szkolnego i o tym ze za 6 dni idziemy na lekcje.. ;] o tym ze nie mam ani jednej xiazki, ani jednego zeszytu i w ogole niiiic.. :P ale spokojnnie jeszcze prawie tyydzien.. :P zdaaaze.. :D hehhee.. dobra nudy na tych wakacjach byly to tak podsumowujac no ale nic.. hehe platam ta notke jak cholera ale trudno.. bylam u wjka z usa na grilu.. tzn nie w usa tylko on przyjechal.. :D hehe no i fajnie bylo.. no i co tam jeszcze.. aha no nic zjadlam kanapki z nutella i byly dobre tylko za duzo nutelli i slodkie.. :D lol koniec notki.. baaajjj
:****:***:**:*:*:**:***:****
coz za piekna kompozycja z „:” i „*” buehhee :P

joll

5 komentarzy

tak sobie pomyslalam ze napisze notke tylko ze jeszcze nie wiem o czym ona bedzie.. :P jus wiem! opowiem wam moj sen.. ;P snilo mi sie ze mnie i moja rodzine chciala alkajda powybijac.. :DD buehehe siedzialam w usa na lotnisq.. mialam wracac do polski, siedzialy ze mna wszystkie ciotki, wujki i jeszcze takie tam rozne osoby.. no i bylismy sami na tym lotnisq.. i nagle idzie z 6 takich arabow z karabinami.. :P no i my sie zaczelismy bac.. i przestalismy mowic cokolwiek.. :D a oni staneli naprzeciwko nas i costam gadaja do nas nie pamietam juz co.. ale gadaja.. i cos mowili ze nas pozabijaja i brat mojej cioci rzucil sie na nich ale oni go zabili.. :P a pozniej ta ciocia chciala do tego swojego brata podbiec ale oni ja tez chcieli zabic tylko ze sobie nie trafili i tylko jej policzek przestrzelili miala taka dziure w policzq.. :DD fajne :D w koncu sobie poszli moja ciocia zyla a tamtem facet nie.. :D a jak jus wrocilam do polski to dzownilam to zony tego faceta co go zabili a ona wcale nie byla smutna.. :D hehe wiem powalone mam sny.. ale to nie byl moj najbardziej powalony sen bywaly gorsze.. druga czesc tego snu ostatniego to taka ze jak pojechalam do siebie na dzialke to zobaczylam ze moi rodzice zmienili nam dach dwuspadowy na czterospadowy.. :DD i taki brzydki kolor.. :P tzn tego domu ktory budujemy.. :D lol mowilam ze glupie sny.. ? :DDD no ale coz taka sie urodzilam :P ok koniec notki ;P czymajcie sie papapaptki :***

.

6 komentarzy

wszyscy narzekaja ze malo notek.. qrde jak mialam notki pisac jak neta nie mialam..? :PP wczoraj mi podlaczyli i jus bede pisac regularnie.. :D tzn wtedy jak mi sie bedzie chcialo.. lol :P a teraz spadam bo lece :P czymajcie sie :** baj :*
p.s.ana wpadne do ciebie na bloga innym razem bo teraz musze szybko leciec i mam malo czasu.. :*


  • RSS