kola-13 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2004

.

8 komentarzy
Dziecko krytykowane
uczy się potępiać.
Dziecko żyjące w nieprzyjaźni
uczy się agresji.
Dziecko wyśmiewane
uczy się nieśmiałości.
Dziecko zawstydzane
uczy się poczucia winy.
Dziecko zyjązce w tolerancji
nabiera cierpliwości.
Dziecko zachęcane
uczy się wiary w siebie.
Dziecko rozumiane
uczy się oceniać.
Dziecko traktowane uczciwie
uczy się sprawiedliwości.
Dziecko żyjące w bezpieczeństwie
uczy się ufać.
Dziecko przyjmowane takim, jakie jest
uczy się akceptować.
Dziecko traktowane uczciwie
uczy się prawdy.
Dziecko otoczone przyjaźnią
uczy się szukać w świecie miłości.

mi sie podoba ten wierszyk.. :) heh

jest tak cholernie nudno ze az znowu dodam notke.. :P niiiic sie nie dzieje.. ni ksztyny czegos ciekawego.. szara nieciekawa rzeczywistosc.. eh eh czasami mi sie wydaje ze ja to tylko narzekac umiem.. ale truuuudno najwyzej ktos kto bedzie czytal ta notke zanudzi sie tutaj no ale nic.. :P taki dzisiaj dzien mialam ze ah.. w ogole sie wqrzalam w domu na wsyztskich ale to szczegol.. :P tato mi strzelil kazanie ze powinnam sie modlic i nie powinnam grac w karty [co z reszta stalo sie moim ulubionym zajeciem nie liczac spania.. :D hehee] nie wiem dlaczego on mysli ze sie nie modle i dlaczego mysli ze gram w karty 24h na dobe ale to juz jego problem.. :P hniohnio eh od dawna nie mialam czegos takiego ze w srodq pisania notki nie wiem co napiac ale trudno.. :PP komp mi sie caly psuje a ja go nie umiem napraaawic.. ;((( ale ze mnie sierotka.. hihi :P jutro na 7 do sql wiadomo juz ze sie nie wyspie[nadrobie na polaq :P] i bede chodzila bez humoru ale trudno czego sie nie robi dla gry w karty bo wlasnie czekam na siostre az wyjdzie z lazienki bo obiecala mi ze zagra ze mna.. :P oh ah i eh jaka ta notka beznadziejna.. :DD 3majcie sie baju baj :*

chociaz nikt sie o nia nie upominal ale postanowilam dodac nowa.. :D tylko ze oczywiscie nie mam pomyslu co napisac.. :P aha wspomne tylko ze snilo mi sie ze mi durgiego wujka zabili no ale trudno.. :| zawsze mi sie cos sni keke z moja rodzina jak maja leciec samolotem.. :P ale wujek polecial i dolecial :D ehhe ale qrde masakra jest w rosji.. :/ no ale nic.. dzisiaj z iwonka upilysmy sie koka kola i sewen apem :P normalnie zachowywalysmy sie jak pijane.. :D az nam pani o godzinie 20 powiedziala ze obowiazuje cisza nocna.. :P ale ja olalysmy.. :D i fajnie dzisiaj bylo w ogole spoko dzien nie liczac szkoly.. :D to tak zebywam weselej bylo – na łikendzie o szkole wspominam.. :D dobra jestem :D dobrze to takie polecenie dla was – komentujcie! :P i w xiedze tez :P a ja koncze juz bo jak pisze za dlugie notki to nie czytacie.. :D ale to nie moja wina ze sie lubie rozpisywac juz sie blondynka urodzilam i nie mam zamiaru tego zmieniac bo w ogole blondynki sa najlepsze.. :D dobra dobra mialam sie nie rozpisywac.. :P baj :*:**


  • RSS